Chia semenke - GymBeam

ПроизвођачGymBeam

98 %

Захваљујући својим корисним састојцима, Chia semenke су међу популарним суперхранама. Одличан су извор здравих масти, протеина и влакана. Људи који желе додатак, на пример, омега-3 масних киселина, које су важне за правилно функционисање срца, свакако би требало да их унесу у исхрану. Постоји широк спектар њихове употребе у кухињи. Вегани их користе уместо јаја приликом печења. Али у њима можете уживати и као део пудинга, десерта или омиљене кашице.

 
На стању
410,00din.~(3.50 €)
Опис

Chia semenke помажу у обнављању здравих масти и влакана и стварају укусне десерте

Chia semenke су популарна суперхрана богата вредним хранљивим материјама. Због тога су редован део исхране свих љубитеља здравог начина живота. Садрже здраве масти, укључујући омега-3 масне киселине. Осим тога, богате су влакнима која су важна за здраво варење и пријатан осећај ситости после оброка. Они су такође извор протеина. Зато јаки спортисти који желе да подрже раст мишића редовно додају Chia semenke у јогурт или кашу. 

Chia semenke су једна од ретких биљних намирница које садрже ове есенцијалне хранљиве материје у таквим количинама. Зато их вегани редовно укључују у своју исхрану. Када се помеша са водом, формира се гел који може поуздано заменити јаја у рецептима. Ово није једини начин на који се користе. Одличног су укуса у јогуртима, кашама, пудинзима, кремовима, смутијима или салатама. Ако сте у потрази за суперхраном која може лако да унесе низ есенцијалних хранљивих материја у вашу исхрану, Chia semenke су прави избор. 

chia seeds pudding

 

Chia semenke и њихове предности

  • популарна суперхрана
  • садрже здраве масти, укључујући омега-3 масне киселине
  • богате влакнима
  • извор протеина
  • одличног укус
  • погодне за кашице, јогурте, смутије и салате
  • погодне за вегане

 

Како можете конзумирати Chia semenke?

Chia semenke се могу користити на много начина. Можете их додати у мусли, воду, млеко и било шта друго. Укусан је и Chia пудинг, а можете га припремити тако што ћете млеко помешати са бананом, додати мало меда, Chia semenke и оставити да мало одстоји у фрижидеру. Такође можете самлети Chia semenke у фини прах и користити их за згушњавање других јела.

 

 

Нутритивне вредности

Нутритивне вредности 100 g
Енергетска вредност 2034 kJ/ 486 kcal
Масти 30,7 g
-  од тога засићене масти 3,3 g
Угљени хидрати 35 g
-  од тога шећери 0,9 g
Влакна 34,4 g
Протеини  18,6 g
Со  0,04 g

 

Упозорење

Чувати на сувом и хладном месту. Заштитите од директне сунчеве светлости.

Алергени: Може садржати трагове глутена, кикирикија, орашастих плодова, соје и сусама.

Више информација
Оцене120
Варијације производа
Питање о производу
Блог