Лешници - GymBeam

ПроизвођачGymBeam

92 %

Лешници су квалитетан извор здравих масти, беланчевина, витамина Б1 и Б6, као и важних минерала (калцијума, фосфора, магнезијума, мангана) који су неопходни за правилно функционисање тела. Подстичу мождану активност и побољшају памћење.


На стању
950,00din.~(8.10 €)
Опис

Лешници побољшавају памћење, подстичу пробавне функције и јачају крвне судове 

Лешници стимулишу цревну функцију, побољшавају памћење и јачају крвне судове. Они садрже до 62% масти (од којих су већина моно-незасићене масне киселине), 19% протеина и готово су без угљених хидрата. Доминантни витамини су Б3, Б6, фолна киселина и витамин Е. Од минералних материја превладавају магнезијум и фосфор. 

 

                             Лешници - GymBeam 

 

Самим тиме што лешници подстичу мождане функције, побољшавају памћење и концентрацију, своју ће употребу наћи у свакој животној доби. Њихова предност је лака варљивост, стога су такође вредан састојак прехране деце. Редовна конзумација ових лешника помаже у спречавању анемије. Такође, доприносе развоју мишића и јачају крвне судове, те врло корисно делују на психичку и физичку исцрпљеност.

  

Лешници су вредан извор влакана који стимулише цревну активност и спрјечава затвор. Они такођер имају позитиван ефекат на смањење високог холестерола и крвног притиска, те помажу у изградњи имунитета.

 

Шта садрже лешници ?

Лешници садрже богате количине протеина, масти, влакака, гвожђа, цинка, мангана, селена, бакра, калцијума, магнезијума, фосфора, калијума, натријума, омега-3 и омега-6 киселина, витамина А, Б, Ц, Е, К , лутеина, бета-каротена, фолне киселине и пантотенске киселине(Б5).

  

Лешници - GymBeam

 

Лешници и њихови ефекти

  • подстичу пробаву и редовну столицу
  • снижавају холестерол
  • превенција су кардиоваскуларним болестима
  • подстичу стварање црвених крвних ћелија
  • смањују ризик од анемије
  • подстичу мождану активност
  • умирују нервни систем
  • побољшавају памћење и концентрацију
  • јачају имунитет

                            

Колико смемо јести орашастих плодова?

Препоручено је јести отприлике шаку орашастих плодова дневно.

                         

Таблица нутритивних вредности

Нутритивне вредности100 g
Енергетска вредност 2629,3 kJ / 628 kcal
Масти 61 g
   од тога засићене масти 4,5 g
Угљени хидрати 17 g
   од тога шећери 4,3 g
Влакна 10 g
Беланчевине 15 g
Више информација
Оцене39
Варијације производа
Питање о производу
Блог